Teslimat Koşulları

Siparişiniz onaylandıktan sonraki “1” iş günü (Pazartesi-Cuma) içerisinde talep ettiğiniz adrese gönderilmek üzere kargo firmasına teslim edilmektedir. Teslimat adresinin uzaklığına göre de kargo şirketi 1-4 gün içerisinde siparişinizi size ulaştıracaktır.

Grev, lokavt, tabii afetler, ayaklanma, halk hareketleri, nükleer risk ve tehlike, savaş, istila, ihtilal, iç savaş, sabotaj ve yangın halleri gibi olağanüstü durumlarda, resmi ve idari tatil günlerinde ve alıcıdan kaynaklanan (adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması, vb.) durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir. Siparişiniz kargoya verildiğinde takip süreci başlayacaktır. Siparişinizi takip etmek için gerekli kargo takip numarasına hesabım menüsü başlığı altındaki “Siparişlerim” kısmında ilgili siparişinizin üstüne tıklayarak ulaşabilirsiniz. Siparişinizi resimli bir kimlik ibraz ederek, imza karşılığı kargo görevlisinden teslim alabilirsiniz.

Lütfen ürününüzü teslim alırken kargo kutusunu açınız ve içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olunuz. Herhangi bir aksilik durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak ürünü geri gönderiniz. İhtiyaç halinde “0850 840 4783 veya 0545 834 9353” numaralı telefondan Müşteri Hizmetlerimiz ’den destek alabilirsiniz. Teslimat sırasında bizzat kendinizin adreste bulunmaması halinde, siparişiniz teslimat adresinde bulunan kişiye, resimli kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra teslim edilmektedir.

Teslimat anında adreste kimsenin bulunmaması durumunda ise, kargo şirketi görevlisi size bir haber notu bırakacaktır. Haber notunun bırakılmasını takip eden iş günü itibariyle aynı adrese ikinci uğrama gerçekleştirilecektir. 2 gün içinde Kargo firmasının Müşteri Hizmetlerini arayıp evde siparişinizi teslim alabileceğiniz saat dilimini bildirdikten sonra teslimat gerçekleştirilecektir.

Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişi değiştirilememektedir.

Adrese teslimatta tüm kargolar “YURTİÇİ KARGO” aracılığıyla ile sizlere teslim edilmektedir.

Teslimatınızın doğru ve kolay yapılabilmesi için adres bilgilerinizi (adres, sokak, mahalle, cadde) eksiksiz doldurmanız gerekmektedir.

Siparişiniz kargoya verildiğinde takip süreci başlayacaktır. Siparişinizi takip etmek için gerekli kargo takip numarasına “Hesabım” menüsü başlığı altındaki “Siparişlerim” kısmında ilgili siparişinizin üstüne tıklayarak veya anlaşmalı kargo şirketimizin sitesinden ulaşabilirsiniz.

Tarafımızdan kaynaklanan bir aksilik olması halinde ise size üyelik bilgilerinizden yola çıkılarak haber verilecektir. Bu yüzden üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olması önemlidir.

www.izatolye.com.tr on-line e-ticaret sitesidir. Aynı anda birden çok kullanıcıya alışveriş yapma imkanı tanır. Enderde olsa tüketicinin aynı ürünü alması söz konusudur ve ürün stoklarda tükenmektedir bu durumda;

Ödemesini internet üzerinden yaptınız ürün eğer stoklarımızda kalmamış ise en az 4 (Dört) en fazla 30 (otuz) gün bekleme süresi vardır. Ürün bu tarihleri arasında tüketiciye verilemez ise yaptığı ödeme kendisine iade edilir.

Adres değişikliği taleplerinizi “0850 840 4783 veya 0545 834 9353” numaralı ücretsiz destek hattımızdan, bilgi@izatolye.com.tr adresine mail atarak veya “Hesabım” menüsü başlığı altındaki “Mesajlar” bölümünden iletebilirsiniz.

İstanbul İz Atölye Eğitim Çözümleri Sanayi ve Limited Şirketi

Relux Plaza / Fatih Sultan Mehmet Mahallesi / Poligon Caddesi

Şiir Sokak / Numara 10 / Kat 8 / Birim 53 / Ümraniye / İSTANBUL

0850 840 4783

bilgi@izatolye.com.tr