Sık Sorulan Sorular

1- Nasıl üye olurum?

Yeni bir üyelik oluşturmak için anasayfamızda bulunan “Yeni Üye” butonuna tıklayınız. Gerekli bilgileri doldurmanız ve kaydet butonuna basmanız yeterli olacaktır. Ayrıca sepetinize ürün ekledikten sonra yönlendirildiğiniz giriş sayfasından da yeni bir üyelik oluşturabilirsiniz.

2- Üyelik bilgi güvenliğimi nasıl sağlıyorsunuz?

İz Atölye dünyada yaygın olarak tercih edilen SSL ( Secure Sockets Layer ) sunucu protokollerini kullanmaktadır.
Bu güvenlik sistemi, internette saklanan verilerin en etkin koruma yöntemidir. SSL şifreleme teknolojisi, kredi kartı işlemleri ve kişisel bilgilerinizin saklanması konusunda sağlam bir güvenlik duvarı oluşturmaktadır. 128 bit’lik şifreleme teknolojisi bu güvenlik duvarının temelidir. Kredi kartı verilerini şifreleyen bu sistem, bilgi akışı esnasında herhangi bir güvenlik açığına ya da bilgilerin çalınmasına engel olmaktadır.

3- Ödeme seçenekleri nelerdir?

Kredi kartı ile taksit imkanı
Kredi kartı tek çekim Ödeme imkanı

4- Havale-EFT yapabilir miyim?

www.izatolye.com.tr üzerinde şuanda havale ve eft sistemi mevcut değildir.

5- Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?

İstanbul İz Atölye Eğitim Çözümleri Sanayi ve Limited Şirketi üzerinde satılan her ürünün satış fiyatına KDV + ÖTV dahildir.

6- Kargo bedeli ödeyecek miyim?

İstanbul İz Atölye Eğitim Çözümleri Sanayi ve Limited Şirketi üzerinden verilen 200 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücreti alınmamaktadır. Bu tutarın altındaki siparişlerde 15 TL kargo bedeli tahsil edilmektedir.

7- Siparişlerim hangi kargo firması ile gönderiliyor?

Siparişleriniz YURTİÇİ KARGO Firması ile Türkiye’nin her bölgesine ortalama 4 iş günü içinde gönderilmektedir. Ancak zorlu hava koşulları benzeri engelleyici faktörler, kargonuzun gecikmesine sebep olabilmektedir. Detaylı bilgilendirme için “Teslimat Koşulları” bölümünü kontrol edebilirsiniz.

8- Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi teslim alırken kargo paketinde yırtık, ezilme, ıslanma, vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz.
Ayrıca paketinizde bulunan ürünlerin, faturaya yansıyan ürünlerle aynı olduğundan emin olmanızı öneririz. Kargo yetkilisi, kargo paketinde veya içeriğinde herhangi bir sorun olması durumunda size yardımcı olacaktır. Böyle bir durumda kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Tutanak, ürün değişimi veya ücret iadesinde işlemlerinizi kolaylaştıracaktır. Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığı için reddedilebilir.

9- Siparişimdeki ürün ya da ürünleri nasıl iade edebilirim?

Eğer sipariş ettiğiniz ürün ya da ürünlerden tam anlamıyla memnun kalmadıysanız, ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

İade sürecinde ürünlerin kullanılmamış olması ve orjinal paketleri ile iadesi şarttır. İade gönderilen tüm ürünlerin yanında varsa, siparişin bir parçası olarak gönderilen ücretsiz ya da promosyon ürünler de iade edilmelidir.

İade işlemini gerçekleştirmek için ürünler ile birlikte size iletilen iade formunu dikkatlice ve eksiksiz doldurup geri göndermeyi unutmayınız. Paketin sağlamlığından ve su geçirmeyeceğinden emin olun. Paket bize ulaşıncaya kadar müşterinin sorumluluğu altındadır. 0545 834 9353 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayınız.

İade adresi: İstanbul İz Atölye Eğitim Çözümleri Sanayi ve Limited Şirketi
Relux Plaza / Fatih Sultan Mehmet Mahallesi / Poligon Caddesi / Şiir Sokak / Numara 10 / Kat 8 / Birim 53 / Ümraniye / İSTANBUL

10- İnternet mağazasından aldığım ürünleri mağazalara iade edebilir miyim?

İade talepleriniz yalnız izatolye.com.tr merkezinden karşılanabilmektedir, bu yöndeki isteklerinizi lütfen bilgi@izatolye.com.tr adresine bildiriniz ya da 0545 834 9353 numaralı telefondan bu isteğinizi belirtebilirsiniz.

11- Elime yanlış veya kusurlu ürün geçerse ne yapmalıyım?

Siparişlerinizi hazırlarken son derece dikkatli davranmaktayız, dolayısıyla normalde böyle bir durumun olmayacağını umuyoruz. Kusurlu veya yanlış ürün gönderimi durumunda lütfen talebinizi bilgi@izatolye.com.tr adresine e-posta gönderiniz ya da 0545 834 9353 numaralı telefondan bu isteğinizi belirtebilirsiniz..

12- İade etme süresi kaç gündür?

Eğer sipariş ettiğiniz ürün ya da ürünlerden tam anlamıyla memnun kalmadıysanız, ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

14- İade ettiğim ürün/ürünlerin geri ödemesi ne zaman yapılacak?

Depomuza ulaşan ürünlerin iade politikamıza uygunluğu incelendikten en geç 1 hafta içerisinde para iadeniz kredi kartınıza ya da hesap numaranıza yapılacaktır. Yapılan iadenin kredi kartınıza yansıması bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Eğer iadeniz hakkında hâlâ şüpheleriniz varsa lütfen bilgi@izatolye.com.tr adresine e-posta gönderiniz ya da 0545 834 9353 numaralı telefondan bu isteğinizi belirtebilirsiniz..

15- Ödemiş olduğum tutar neden taksit taksit geri iade ediliyor?

Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin tamamı bankanıza bağlı olarak kredi kartınıza iade edilmektedir. Ancak bankanız tarafından iade tutarınız kredi kartınıza taksitli olarak yansıtılmaktadır.

16- Yurtdışına gönderi yapıyor musunuz?

Teslimat noktalarımız yalnızca Türkiye ile sınırlıdır.

X
WeCreativez WhatsApp Support
Destek ekibimize 7/24 sorularınızı iletebilirsiniz.
Merhaba, size nasıl yardımcı olabilirim?