FAQs

How can we help?

Ask a question or describe the problem you are facing.

Popular Questions

Account Questions

Eleifend option congue nihil imperdiet ?
Anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima. Eodem modo typi, qui nunc nobis videntur parum clari, fiant sollemnes in futurum.
I am not getting any reply from Your Company
Sometimes, emails goes to SPAM, so also check your SPAM(JUNK) mails. If you haven't receive any email from us email us at support [at] templatemela [dot] com.
How do I get my download?
After complete your payment Instant Download link will be available. You can download your products from the "My Downloadable Product" under "My Account". Also There is a link on top of the website "My Downloads". You can download your products from there.
Error to extract ZIP File, I can not extract ZIP file even I have password.
Please make sure you are using Windows PC to extract ZIP file.

General Questions

Çağrı Merkez
İz Atölye Çağrı Merkezi'ne, haftanın her günü 09:00-22:00 saatleri arasında 0850 840 4783 nolu telefondan ulaşabilirsiniz.
Neden üye olmalıyım?
Üye olarak, internetten alışverişlerinizi daha kolay ve hızlı tamamlayabilirsiniz. Siparişlerinizi üyelik sayfanızdan izleyebilir, tekrar sepete ekleyerek yeniden alabilir, favori listeleri oluşturarak bu listeleri kaydedebilir, e-posta ile gönderebilir veya çıktısını alabilirsiniz. Ayrıca dilerseniz, İz Atölye’deki yenilik ve kampanyalardan haberdar olabilirsiniz.
Üyeliğimi aktif ederken sorun yaşıyorum. Ne yapmalıyım?
Aktivasyon kodunuz üyelik formunda belirttiğiniz e-posta adresinize otomatik olarak gönderilir. Gelen kutusu (Inbox) haricinde Gereksiz/Önemsiz (Junk/Spam) maillerinizi de kontrol etmenizi önemle rica ederiz. Ayrıca, Bize Ulaşın formunu kullanarak veya 0850 840 4783 nolu telefon numarasından bizimle irtibata geçebilirsiniz.
E-posta adresimi değiştirebilir miyim?
www.izatolye.com.tr’ye üye girişi yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Kişisel Bilgiler” alanından üyeliğinize ait e-posta adresinizi değiştirebilirsiniz.
Şifremi nasıl değiştirebilirim?
www.izatolye.com.tr’ye üye girişi yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Kişisel Bilgiler” alanından şifrenizi değiştirebilirsiniz.
Sipariş ettiğim ürün stoklarınızda yoksa nasıl bir yol izleniyor?
Alışverişinizin son aşamasında sepetinizdeki ürünlerin güncel stok durumları hakkında bilgi verilmektedir. Ancak nadiren teknik bir durum sebebiyle siparişinizde stokta olmayan ürünler bulunabilir. Böyle bir durumunda Müşteri Hizmetleri personeli sizinle en kısa sürede iletişime geçecektir. Stokta bulunmayan ürün yerine, aynı fiyatta yeni bir ürün seçebilir veya iptal edebilirsiniz. İptal edilecek olan tutar, ödeme yaptığınız kredi kartınıza iade edilir.

Pre-sales Questions

Download Link not work
If there is problem with download you can email us at support [at] templatemela [dot]  com.
I need my own theme and setup an ecommerce store, can you help me?
Not only the theme, but we provide all services for setup an ecommerce stores. Contact us for magento theme customization and ecommerce store setup. Ask us Quote for professional magento services.
Where is Password for ZIP, I can not open ZIP file ?
You can find password from "My Downloadable Products" under "My Account" on our website, next to download link.
Chat directly with a Megnor Guru for immediate answers to your questions.
Reach us by email any time! We’ll do our best to respond as quickly as possible.
Talk to us directly for additional help immediate answers to your questions.
X
WeCreativez WhatsApp Support
Destek ekibimize 7/24 sorularınızı iletebilirsiniz.
Merhaba, size nasıl yardımcı olabilirim?